Blog

Dit moet je weten over omnichannel

Terug naar overzicht
Dit moet je weten over omnichannel

Hoe zorgen jullie ervoor dat alle klantcommunicatie naadloos op elkaar aansluit? De afgelopen jaren is digitale interactie met organisaties steeds belangrijker geworden. Niet langer richten organisaties zich daarbij op het managen van verschillende kanalen afzonderlijk, maar op samenspel en op klantcommunicatie afgestemd op de vraag, wens en situatie van de klant.

Dit noemen we ook wel omnichannel. Bij omnichannel bepaalt de klant, een cliënt of patiënt zelf welk kanaal hij of zij gebruikt. De verschillende kanalen zijn goed op elkaar afgestemd en zorgen er samen voor dat de gebruiker centraal staat. Binnen callcenters wordt deze manier van werken al regelmatig met succes toegepast en in de overheidssector worden voorzichtig de eerste stappen gezet.

Beeldbellen: centrale rol in optimale klantervaring

Binnen de zorgsector is omnichannel vaak nog compleet nieuw. Nog volop kansen en uitdagingen dus! WeSeeDo kan een centrale rol spelen in het aanbieden van een optimale klantervaring. Wil een patiënt, klant of cliënt persoonlijk contact met een videobelafspraak, iets laten zien of wil jij bijvoorbeeld iets voordoen of uitleggen? Voeg beeldbellen met WeSeeDo dan toe aan jullie strategie voor omnichannel.

Waarom kiezen voor WeSeeDo?

Ga jij ook voor een optimale klantervaring? Kies dan voor WeSeeDo:

  • Veilig en persoonlijk beeldbellen, zonder gedoe;
  • Laagdrempelig en kan dus door iedereen worden gebruikt;
  • Past naadloos binnen omnichannelstrategieën en systemen;
  • Zorgt voor goede managementrapportages zodat jullie de omnichannelprocessen kunnen optimaliseren;
  • Voldoet aan de strengste eisen op het gebied van informatiebeveiliging;
  • Zorgt voor een kwaliteitsimpuls binnen interacties met klanten, cliënten en patiënten.
We hebben voor WeSeeDo gekozen, omdat WeSeeDo voldoet aan alle veiligheidsnormen. Ze slaagden voor al onze privacy- en veiligheidsaudits
We werken zoveel mogelijk vanuit één systeem. WeSeeDo was uitermate geschikt om als flexibele videocomponent te integreren in ons systeem
We hadden een beperkt budget. Met de pilot konden we direct met succes WeSeeDo inzetten binnen onze omnichannelstrategie

Start nu!

Wil jij jouw organisatie ook toekomstbestendig maken en beeldbellen toevoegen aan je omnichannelstrategie? Vraag hier een gratis online demo aan.

Meer weten? Plan direct een
WeSeeDo gesprek met ons in!

We laten je graag zien hoe WeSeeDo werkt, op een dag en tijdstip dat jou uitkomt.