Praktijkvoorbeelden

'Met beeldbellen geef je je klanten een keuze'

Met WeSeeDo beeldbellen geef ik mijn klanten een keuze

Sinds twee jaar werkt ook Haas & Konijn® met WeSeeDo. Tot grote tevredenheid van eigenaar Wilma de Haas: “Ik vind het absoluut van toegevoegde waarde dat ik mensen een keuze kan aanbieden. Dat vind ik ook passen bij deze tijd.”

Wilma de Haas is eigenaar van Haas & Konijn®, een bureau voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Ze begeleidt mensen met een werkgerelateerde vraag. “Het draait daarbij om drie belangrijke loopbaanvragen: ik wil een baan, ik wil beter functioneren of ik wil excelleren”, legt ze uit.

Ik hecht waarde aan mijn huisstijl en een persoonlijke behandeling. Klanten moeten kunnen zien dat ze bij Haas & Konijn® terechtkomen. Het moet vertrouwd en herkenbaar zijn. Met WeSeeDo kan dat.

Meteen enthousiast

In mei 2020 – aan het begin van de coronatijd - begon ze met WeSeeDo , een bewuste keuze. “Ik heb wel eerst getwijfeld over videobellen. Je las zoveel over veiligheid en datalekken”, blikt ze terug. “Ik dacht: bekijk het maar, op die manier wil ik niet meedoen. Tot ik via via met WeSeeDo in aanraking kwam. Ik was meteen enthousiast.” Ze vindt de veiligheid en privacy van haar klanten erg belangrijk. WeSeeDo heeft daar aandacht voor. En het is gemakkelijk. Belangrijk, want ook voor mijn klanten moet het eenvoudig zijn. Die moet je niet lastig vallen met ingewikkelde technieken en programma’s die je moet downloaden.”

Een ander pluspunt vindt ze dat het beeldbelprogramma volledig te personaliseren is. “Ik hecht waarde aan mijn huisstijl en een persoonlijke behandeling. Klanten moeten kunnen zien dat ze bij Haas & Konijn® terechtkomen. Het moet vertrouwd en herkenbaar zijn. Met WeSeeDo kan dat. De wachtkamer heb ik bijvoorbeeld zo ingericht dat klanten in mijn huisstijl verwelkomd worden. Dat geeft hen een positief gevoel. Dat werkt perfect.”

‘Ik kan de boodschap goed overbrengen’

Haas & Konijn® gebruikt WeSeeDo één tot twee keer per week, zowel voor een-op-een gesprekken, als voor groepsgesprekken. “Ik voer regelmatig driegesprekken, bijvoorbeeld met klant en partner of met klant en opdrachtgever. Mensen kiezen vaak voor beeldbellen vanwege praktische redenen.”, zo legt ze uit. “Mensen willen of kunnen niet reizen, hebben het druk of hebben een voorkeur voor online. Het is fijn dat je met videobellen dan iemand toch kunt zien.”

Vooraf zette ze wel haar vraagtekens bij communiceren via een beeldscherm. “Maar ik kan ondanks dat het via beeld gaat, de boodschap goed overbrengen en voldoende informatie uitwisselen met de klant”, vertelt ze. “Dat had ik vooraf eigenlijk niet verwacht. Ook mijn klanten zijn enthousiast. Ze vinden het prettig dat ik de mogelijkheid aanbied en zijn tevreden over de eenvoud.”

Meer weten? Plan direct een
WeSeeDo gesprek met ons in!

We laten je graag zien hoe WeSeeDo werkt, op een dag en tijdstip dat jou uitkomt.